GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2020-02285

Kedvezményezett neve:

Délkelet-Press Szolgáltató Kft.

Projekt címe:

„A Délkelet-Press Kft. vállalatirányítási-rendszer fejlesztési projektje”

Szerződött támogatás összege:

VNT 7.492.000,-Ft

VT kölcsön 9.365.000,-Ft

Támogatás mértéke:

40 %

Projekt tartalmának bemutatása:

A magyar fejlesztésű, felhőalapú ScrollMAX Nyomdaipari Integrált Ügyviteli és Vállaltirányítási rendszer bevezetésével lehetővé válik a vállalati CRM, értékesítési, a gyártási, a kontrolling és döntéstámogatási, a beszerzési, logisztikai terület és a munkafolyamat-irányítási rendszer integrált használata.

1. Vállalati CRM, értékesítési terület:

Az értékesítési terület modul funkcionalitásának köszönhetően a vállalat képes a megrendelők és a szállítók felé árajánlatokat készíteni, beérkező megrendeléseket feldolgozni, beszállítói kapcsolatokat fenntartani. Továbbá elősegíti a meglévő adatbázis a marketingkampányok létrehozását, mellyel egyéni, személyre szabott ajánlatok is készíthetők az ügyfelek számára, melyek tartalmazzák az ajánlat nevét, érvényességét, leírását.  

2. Gyártási terület

A Gyártás-előkészítés, táska szerkesztés modulja komplex képet ad a munkával és annak gyártási menetével kapcsolatban. A termék technikai paramétereinek rögzítése megegyezik a Kalkulációs programban használtakkal. Ezek alapján a táska bármikor megtekinthető árkalkulációként is. (Ez az előkalkuláció képezi az Utókalkuláció alapját is).
A program táska szerkesztő felületén megadhat minden olyan információt, ami a kalkuláció során nem került a folyamat leírásába, és ami végigkíséri a terméket az előkészítéstől a gyártáson és kiszállításon át a számlázásig és utókalkulációig. Amikor a programozott táskáknál lényeges információk változnak, a program figyelmeztet, és üzenetküldési lehetőséget ajánl fel.
A Gyártás-előkészítő modul a Nyomdai Rendszer központi modulja, a további modulok az itt rögzített, illetve kalkulált adatok alapján dolgoznak:
• a táskák programozásra megjelennek a Kapacitástervezőben,
• a diszpozíciós lista a Szállításban,
• a számlázási utasítások a Számla programban,
• a táska és a kapcsolódó dokumentumok elektronikusan elérhetőek a Termeléskövetésben

3. Kontrolling és döntéstámogatás:

A kontrolling és döntéstámogatás alatt az adatok felhasználásával követni lehet a vállalat különböző tevékenységeit (tranzakciók, pénzmozgás, munkaidő) jelentések, kimutatások formájában. A döntéstámogatás megvalósításához a felhasználó képes a jelentések, kimutatások paramétereit személyre szabottan megadni, hogy mely szempont az amit a legjobban preferál. Ezen szűrőfeltételek lehetnek az egyes időszakok, a keresett csoport (ügyfelek, ügyfélkörök, árumozgások, pénzmozgások), a mennyiség szerinti keresések. A jelentések és kimutatások felhasználhatók elemzésekhez, típustól függően lehet exportálni, importálni a rendszerbe

4. Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás):

A vállalkozás növekedésével már nem elegendő egyszerű excel táblákban vezetni a készletgazdálkodást, így kiegésztve a többi modult, szükséges a bevezetése.

5. Munkafolyamat irányítás:

A rendszerben az eddigi bevált munkafolyamatok elektronikus rögzítésére kerül sor. A rendszerben az eddigi bevált munkafolyamatok elektronikus rögzítésére kerül sor. Ezen folyamatok bevihetők kívánt lépésszámban, modulra bontva, adott munkafolyamattól függően. Itt definiálásra kerülnek az egyes pontok során elvégzendő munkák, hozzájuk tartozó megrendelő, helyszín, munkatárs(ak), a munkához szükséges anyagok és eszközök, státusz.

Projekt tervezett befejezési dátuma:

2022.10.31.

Projekt azonosító száma:

GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2020-02285

 

© 2018 Délkelet-Press Kft.

Please publish modules in offcanvas position.

Pályázat